vrijdag 27 januari 2012

NOG EEN KORTE FOTO IMPRESSIE VAN DEZE DAG


Gisteravond weer een Kerkenraadsvergadering meegemaakt, waarbij ik zo af en toe het gevoel heb dat ik in een film meespeel. Die  vergadering was ter voorbereiding van de Gemeentevergadering van komende zondag. 

De inzet daarvan is niet onbelangrijk:  Hoe moet / hoe kan het nu verder met de Protestantse Kerk van Bonaire...? Volgende week zal ik hierover terugblikkend een column schrijven. 

Nu de voorbereidingen voor a.s. zondag klaar zijn, heb ik nog tijd om wat te prutsen met een oud kapot toestelletje en wat kabels naar de PC van de kerk. En dat leidt toch nog wel tot iets.Vanaf het volgende weekend hopen wij weer over een goede camera te beschikken.    


Als Janke en ik tussen de middag ergens gaan lunchen dan is dat vaak bij Kontiki, dat ligt bij Sorobon aan de Zuid-Oost kust van het eiland. 
Een waar paradijs voor windsurfers met een prachtig zandstrand. (Overigens, een van de weinige zandstranden hier).

Het is alsof ze ons naambordje in de Pieter Woutersstraat hier hebben nageaapt... 










   

Het uitzicht vanaf het terras


























Vanavond hebben we gegeten bij Roeland, Marloes, Minke en Noelle
Er was kraamvisite. Minke vermaakte zich zeer met Thalia (12 jaar...)  



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten