zondag 22 januari 2012

GEVULD EI...


Het lijkt ons goed toch weer even van ons te laten horen, al is het provisorisch, want voorlopig zonder foto's en zo. We zitten midden in de nasleep van het gebeuren. 


Morgen naar het politiebureau voor de aangifte en het proces-verbaal. Verder de afwikkeling met de ING (de rekening is per ongeluk geblokkeerd in een poging het wachtwoord te veranderen...)Verder nieuwe kleren aanschaffen en een fotocamera.  Filmcamera laten we even zitten. En misschien kunnen we een Notebook of Laptop lenen. Want hier zijn ze helaas niet te krijgen met de kwaliteit, capaciteit en prijs  van die wij zijn  kwijtgeraakt.



Afgelopen nacht voor het eerst weer in de kamer geslapen die het centrum was van de inbraak.Was niet echt leuk.  


Maar toen ik vanmorgen voor de kerkdienst van 08.30 uur naar Rincon reed (ongeveer een half uur rijden) door de schitterende natuur met cabrito's (wilde geiten) en wilde ezels, kreeg ik gelukkig toch weer het positieve gevoel terug. Dat was zeker ook zo  in Kralendijk om 10.00 uur met Ronald en Roeland in de kerk.Hoe zal ik het uitdrukken, het smaakte mij en ook de mensen als een soort van gevuld ei, of zo.Hoe ik daar nou precies bijkom weet ik ook niet...


Aan het einde van de middag maakten Janke en ik een wandeling naar het centrum van Kralendijk en zagen de Maasdam vertrekken. Vanmorgen had ik al verschillende cruisers in en bij de kerk gesproken. Van oorsprong uit Nederland afkomstige Canadezen.


Er kwam toen we weer naar huis wilden lopen plotseling een enorme tropische bui opzetten.We moesten hals over kop een schuilplaats zoeken en stormden de porch (een soort van veranda) op van een particuliere woning. Daar was een feest gaande van een of ander oceanografisch instituut. Maar het regende zo, dat wij gewoon in dat gezelschap bleven. 


Op een gegeven moment hield een serveerster ons voor genode gasten en offreerde ons  een  heerlijk gevuld ei... 


Wij hebben genoten.


Een hartelijke groet van 
Janke & Broer.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten