zaterdag 21 januari 2012

De volgende morgen...


Samen een slechte en onrustige nacht gehad in een openstaand huis. Vanmorgen heb ik Janke naar Roeland gebracht, daar wordt vanmorgen een babyshower gehouden. Wij zouden samen in de bediening. We zouden een leuke fotoreportage maken... 


Maar ik zit nu in een huis vol chaos op de Technische Recherche te wachten. Van die chaos zou ik ook graag een opname laten zien. De TR zegt dat ze  aan het einde van de ochtend langs komen. 
Daarna komt er een bouwvakker de schade voorlopig herstellen. (Lees een stukje terug op deze Blog nog wel even hoe het gaat hier met afspraken...) En vervolgens moeten wij alles schoonmaken en opruimen. Gelukkig ben ik klaar voor zondag... 


Ik denk overigens dat ik het thema voor morgen nog  ga veranderen. Volgens mij staan er een paar  heel actuele regels in de Tien Geboden... 


De voorzitter van de Kerkenraad heeft ons een hotel aangeboden voor vannacht en eventueel per 1 februari een ander huis.Nou ja, we zien wel.  


Voorlopig is het ergste dat er zo ontzettend veel weg is. Soms nogal persoonlijke dingen. Maar Janke had gelukkig geen sieraden meegenomen. 


En zonde van de tijd, al die rompslomp en gedoe... 
en zo onhandig zonder spullen...


Toen we vannacht gingen slapen waren we allebei vooral ontzettend kwaad. En dat betekent wat: als Janke kwaad is. Ik denk dat ik op deze wereld zo'n beetje de enige ben die weet wat dat is... 


En Roeland: 'Bonaire bewijst zichzelf een hele slechte dienst....'  Ben ik het zeer mee eens


Ik hoop overigens en verwacht ook wel dat mijn/ons idealisme en vertrouwen weer terug komt. Dat zal  wel na een dag of wat. Maar het is wel even met de spullen helemaal verdwenen...


Natuurlijk zijn er veel ergere dingen en over een paar weken zal alle ongemak wel geleden zijn, dan hebben we alleen nog de mooie  verhalen, maar toch is dit nu even knap lastig. Ik hou op, want anders ga ik zeuren.  'Dat doe je allang ', zul je vermoed ik denken.


Te despues,
Broer. 


P.S. 
1. We kunnen niet eens zeggen: 
    'Gelukkig hebben we de foto's nog...'


2. Bedankt voor het lezen. 
    Dat helpt  mij in elk geval bij de verwerking. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten