zaterdag 2 februari 2013




                                   




zaterdag 2 februari 2013

NOG STEEDS PROBLEMEN MET DE WEBSITE

Het is me nog steeds niet gelukt om een behoorlijke blog of website te maken. Dus ga ik nog even door op deze oude manier. Ik hoop dat het snel wel gaat lukken.

Het gaat ons heel goed. Vanmorgen al bij iemand op zijn verjaardag geweest. De kerkdiensten voor morgen zijn klaar. Wel spannend weer dat eerste begin morgen. Ben benieuwd hoe het met de warmte zal zijn in de nieuwe toga die door Rina de Nood uit Baarn is gemaakt. Ik TWITTERDE vanmorgen een uitnodiging voor de vieringen van morgenochtend, Prompt werd dat door enkele Bonairianen geretweet...Straks krijgen we hier nog ' Harense ' taferelen.

Ik blijf prutsen aan de BLOG en vroeger of later gaat het lukken.
Een paar eerste foto's van ons huis heb ik van de week op Twitter en Facebook gezet.

Nog even een leuk voorvalletje. Gistermiddag zaten Janke en ik aan het einde van de dag nog een glas wijn te drinken bij KAREL'S - een begrip op Bonaire aan de 'Sunset-Boulevard'  - Rik Felderhof zat er ook weer.  Komt er ineens een vrouw op ons af. Ik kom maar even heel brutaal naar u toe. U komt me zo bekend voor. Waar kennen wij elkaar van...? Janke en ik hadden wel een vermoeden, maar praatten er eerst maar een beetje omheen. Toen ze na een tijdje door had dat ze in januari en februari 2012 bij mij in de kerk had gezeten, riep ze uit: O GOSSIE DORIE, DE DOMI, JA NATUURLIJK DE DOMI...!



Ayo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten